Szukaj na tym blogu

czwartek, 16 sierpnia 2012

Naszyjnik Imienny

Dziś może nie wyrób własny, ale coś na co zachorowałam jakiś czas temu, każda z nas powinna pamiętać naszyjnik Carrie z Seksu w Wielkim mieście ?
otóż, zaczęłam przeszukiwać sieć i znalazłam taką stronkę, gdzie można sobie zaprojektować własny taki naszyjnik, szukałam, szukałam i zamówiłam.
Otrzymałam coś takiego:



Strasznie mi się spodobał, można również dopasować długość i gadżety takie jak wtopiony kryształek swarovskiego, nie mówiąc o wpływie na metal z którego jest zrobiony naszyjnik oraz jego długość. No i taniej niż w znanych sklepach z biżu.....
Wybrałam srebro pokryte złotem, ale jest całe mnóstwo innych możliwości ;)

2 komentarze:

  1. witam polecasz ta stronke? bo planuje zamowic zloty ale przez internet to nigdy nic nie wiadomo

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam zastrzeżeń co do samego sklepu internetowego, generalnie produkt jest ok, przyjechała paczuszka w całości, nic zepsutego, na pewno też taniej niż w innych tego typu sklepach, mogę z czystym sumieniem polecić. ;) tylko może wybierz jeden typ, czyli samo srebro lub złoto, ja mam pozłacane srebro, dziecko mi zerwało ten naszyjnik no i po naprawie niestety widać łączenie, bo jubiler sobie z tym nie poradził ;) a tak poza tym to ok.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...