Szukaj na tym blogu

piątek, 1 sierpnia 2014

Letnie Candy u Kasi !!!!!!!!!!!! / Summer Candy at Kate`s blog

Witajcie,

tak jak nigdy wcześniej nie organizowałam niczego takiego, czas rozpocząć, zwłaszcza, że w czerwcu świętowałam urodziny bloga, a poza tym jest lato, więc trzeba coś poświętować.

Przez ten czas nauczyłam się wielu technik biżuteryjnych, zgłębiam ciągle kolejne, poznaję również ogrom ludzi i innych uzdolnionych bloggerów i uważam, że wszyscy twórcy i nie twórcy ;) w pełni zasługują na uznanie za starania i odrobinę zachęty ;)
Nie będzie tu żadnych wielkich podsumowań, jedynie podziękowanie dla Was, czyli każdego odwiedzającego, bo to dzięki odwiedzającym osobom mam kopa, żeby tworzyć dalej, a poza tym cieszy mnie każda zrobiona przez Was rzecz, która została wykonana przy moim skromnym współudziale.

Mam nadzieję, że forma Bloga - czyli w większości przypadków KNOW-HOW podoba Wam się i chcecie, żeby to kontynuować. Dajcie znać w komentarzach czego Wam brakuje, czego jest za mało, z pewnością ułatwi mi to wybór kolejnych projektów.

Sama bardzo łaknę wiedzy, jak to wszystko jest zrobione, ale nie zawsze mam skąd tej wiedzy zaczerpnąć. Taka jest geneza tej strony. Wkurzona brakiem informacji postanowiłam robić to, czego jak mi się wydaje wciąż brakuje w blogosferze ;)

Dodatkowo zaprzyjaźniłam się z innego rodzaju rękodziełem, co również będzie przedmiotem kolejnych postów i nowych etykiet, bo jak wiecie, inspiracją jest samo życie i w zasadzie wszędzie jest tyle piękności, że trudno się oprzeć, po prostu trzeba próbować i robić co się podoba.

Także Koraliki i takie tam, nieco rozszerzą zakres poza biżuterię, chciałabym pokazać Wam trochę piękności z serii HOME DECOR i WOMAN DECOR, co myślę przyjdzie z korzyścią także dla Was ;) Bo każdy piękny przedmiot musi cieszyć czyjeś oczy ;)

ENGLISH: 
Welcome

like never before it's time to start candy, especially that in June I`ve celebrated the birthday of the blog, and besides, it's summer, so we have something to celebrate

During this time I`ve learned many techniques of making jewelery, I am still exploring some, I` ve met a lot of talented people and other talented bloggers and I believe that all authors and creators;) fully deserve recognition for efforts and a little encouragement;)

There will not be any big words for the history of the blog, only thanks to you, that every visitor, because it is thanks to you I create things, and besides, I enjoy every thing done by you, which was made by my humble participation.

I hope that the form of blogging - that is, in most cases, KNOW-HOW you like and want me to continue to do it this way. Let me know in the comments what you miss, what is too little, certainly make me the choice of future projects.

I really crave to gain more knowledge, as it is all done, but do not always have the knowledge of know how. This is the origin of this page. Lack of information is bad so I`ve decided to do what I believe is still missing in the blogosphere;)

In addition, I made friends with another type of craft, which will also be the subject of subsequent posts and new labels because, you know, inspiration is life itself and basically everywhere there is so much beauty that is hard to resist, you just have to try and do what you like.

Also beads and stuff, will extend the scope beyond jewelry, I would like to show you a little beauty in the series and WOMAN HOME DECOR DECOR what I think will come with the benefit also for you;) For every beautiful object must enjoy someone's eyes;)





Rozlosuję nagrodę główną w skład której wchodzą wszystkie przedstawione na poniższych zdjęciach półprodukty do wyrobu biżuterii, ponieważ jest ich naprawdę dużo, pozwolę sobie tylko oględnie je wymienić, szczegóły są na zdjęciach:
- koraliki - różnej maści i treści
- bazy do kolczyków, pierścionków, naszyjników
- minerały
- zawieszki - metal, szkło, muszla
- końcówki do biżuterii,
- elementy shamballa
- kaboszony z obrazkami
- łączniki
- kaboszony akrylowe
- zapięcia

ENGLISH:

I`ll send the grand prize to winner, which includes all shown in the pictures below pieces for the manufacture of jewelry, because there are really a lot of them, let me just mention it, the details are the pictures:

- Beads - various shades and content

- Bases for earrings, rings, necklaces

- minerals

- Pendants - metal, glass, shell

- cups for jewelry,

- Elements of shamballa

- Cabochons with pictures

- connectors

- Acrylic cabochons

- fastening















Zasady Candy - nie może być przecież tak łatwo :

 - zapraszam do udziału w zabawie osoby, które prowadzą bloga lub mają inne miejsce w sieci gdzie prezentują swoje prace
 - proszę umieścić komentarz pod tym postem, z informacją będącą odpowiedzią na następujące pytania:

a) czy obecna forma bloga się Wam podoba
b) czego brakuje, czego jest za dużo
c) co się najbardziej podoba
d) propozycja pomysłu na następne posty

W komentarzu oprócz odpowiedzi na powyższe pytania powinien się znaleźć również link do Waszego miejsca w sieci
- bardzo proszę umieścić informacji o candy na blogu itp.
- prośba również o like-a na Facebooku dla bloga, guzik można znaleźć pod postem ;)

Zapraszam do zabawy, losowanie szczęśliwca, który otrzyma wszystkie powyższe elementy do tworzenia biżuterii odbędzie się 20.08
Życzę Powodzenia


ENGLISH:

Candy Rules - may not be so easy after all:

  - I invite to join the fun people who keep a blog or have other place on the web where you can showcase their work

  - Please leave a comment on this post, with information being the answer to the following questions:

 a) whether the current form of a blog you like

b) what is missing, what is too much

c) what is that you like
the most


d) propose the idea to the next posts


In a commentary in addition to answers to these questions should also find a link to your Web site

- Please put the information on the blog candy, etc.  USE MY BANNER PLEASE

- I also ask you to like this post on Facebook - button can be found under the post;)

Feel free to have fun, the lucky winner, who will receive all of the above elements to create jewelry will be announced on 20.08

I wish you luck



8 komentarzy:

  1. Witaj! Z chęcią przystąpię do Twojej zabawy :) Na Twego bloga trafiłam już jakiś czas temu i pierwszą rzeczą, którą zobaczyłam była pomysłowa bransoletka z ukrytym schowkiem-przechowalnią drobiazgów. Po prostu genialne! ;)
    Zatem odpowiem na Twoje pytania tak:
    a) obecna forma bloga jest okey, nie można jej niczego zarzucić
    b) najbardziej jednak brakuje etykiet (np. wg technik lub tematyki) - wprowadziłyby przejrzystość, albo innego rodzaju podziału tematycznego Twoich DIY (np. zakładki w blogu: Biżuteria/Dla Domu itp.).
    c) najbardziej mi się podoba przejrzystość Twoich instrukcji i to, że sama je najpierw testujesz - to duży plus :)
    d) hmm, chyba prawie wszystko już opisałaś - no, chyba że to ja nie znalazłam - prócz techniki tworzenia biżu z wstążkami shibori :) modne to ostatnio i szukam wskazówek...
    Podlinkowany baner o Twoim candy jest u mnie na sutasz-agi.blogspot.com
    Fb nie posiadam.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za komentarz, uwagi są dla mnie cenne ;) zaintrygowałaś mnie tą techniką, której nie znam, ale może poznam ;)

      Usuń
  2. Witam serdecznie !!!
    Przepiękny prezent przygotowałaś !!! Z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją pomarzę o Twoich cudnych słodkościach.
    Twój blog jest bardzo przejrzysty, czytelny. Instrukcje zrozumiałe dla laika i takie jak lubię - obrazkowe::)
    Przy najbliższej okazji będę ćwiczyła cubic raw - bardzo dziękuję za kurs.
    Znalazłam tyle przydatnych kursów u Ciebie, że nie wiem co nowego Ci zaproponować.
    Bardzo polubiłam koraliki, więc będę częstym gościem u Ciebie.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/. Na FB mnie nie ma.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj i ja z chęcią ustawiam się w kolejce po te cuda:)
    Jesli chodzi o odpowiedz na pytania:
    1 forma bloga bardzo mi się podoba jest przejrzysta i wg nie trzeba niczego zmieniać
    2.jeśli chodzi o mnie to myślę że nic Twoje mu blogu nie brakuje ale jeżeli juz bym sie doczepiła to może więcej zdjęć:) Uwielbiam oglądać zdjęcia cudnych przedmiotów wytworzonych:)
    3. Najbardziej podoba mi sie to że sama pierwsze coś sprawdzasz a potem dzielisz się z nami:)
    4.Może posty z zwiększona zawartością video? przyjemnie sie ogląda i do tego uczy:)
    Baner juz jest u mnie na blogu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Również staje w kolejce :)
    a) czy obecna forma bloga się Wam podoba - tak, bardzo fajnie że blog jest prowadzony w dwóch językach
    b) czego brakuje, czego jest za dużo - moim zdaniem wszystkiego jest ok
    c) co się najbardziej podoba - kursy które zawsze są przydatne a przede wszystkim inspirujące
    d) propozycja pomysłu na następne posty - wszelkiego rodzaju biżuteria z koralików
    baner na blogu zapraszam mam kilka koralikowych świecidełek:)
    http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja spróbuję szczęścia :)
    a) czy obecna forma bloga się Wam podoba - tak podoba się, bardzo przydatne i szczegółowe kursy,
    b) czego brakuje, czego jest za dużo - mnie osobiście dwóch pasków bocznych :) Ale może dlatego że u mnie sa dwa :)
    c) co się najbardziej podoba - szczegółowe opisy tworzenia biżuterii wraz ze zdjeciami :) a ta cudna ważka powaliła mnie na kolana (jestem wielką miłośniczną tych owadów :)) http://koralikikatie.blogspot.com/2013/04/wazki-moje-wazki-beaded-dragonfly.html
    d) propozycja pomysłu na następne posty - może jakieś owadzie broszki :) motyle, ważki, pajączki :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiłam do Ciebie przez przypadek ale zostanę na dłużej :))
    w ogonku chętnie stanę :)
    a) fajny blog :) podoba mi się "czystość" Twoich postów i wypowiedzi, jest przejrzyście, nie chaotycznie, super
    b) hmmm to pytanie jest trudniejsze, bo choć od dobrych kilku minut poznaję Twój świat nie bardzo wiem, czego Ci tutaj moze brakować, mnie się podoba jak jest
    c) Twoje kursy - bardzo bardzo szczegółowe
    d) realizacja nowych pomysłów
    pozdrawiam ciepło i jeszcze do jutra zapraszam także do siebie na candy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. baner dodałam, chetnie wezme udział w zabawie...

    a) blog jest genialny, cieszę się, że na niego trafiłam :)
    b) chyba byłoby dla mnie łatwiej, gdyby była najpierw wersja polska, a potem angielska, a nie wymieszanie obu języków
    c) wszystko! najbardziej inspirujące i wspierające twórczość amatorską miejsce na jakie trafłam
    d) sama nie wiem, nie udało mi się wypróbować wszyskich dotychczasowych Twoich pomysłow, wiec trudno mi mowic o kolejnych!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...