Szukaj na tym blogu

środa, 17 czerwca 2015

Fototutorial Oplatanie kulki połączeniem technik Herringbone i peyote / Beaded ball using herringbone and peyote

Dzisiaj foto - tutorial ilustrujący moje próby oplatania koralików z połączeniem dwóch technik - herringbone oraz peyote. Ponieważ zdjęć jest bardzo dużo pozwolę sobie jedynie na wstępny komentarz. Oplatałam kulkę która była duża na oko 2- 2,5 cm, użyłam też większych koralików round 8/0, myślałam, że wyplotę sobie element typu breloczek, ale z powodzeniem można się bawić na mniejszych koralikach - będzie ten sam efekt.

Zasada wyplatania jest następująca:

1. najpierw dziergamy szkielet kulki - ściegiem herringbone
2. następnie wypełniamy powstałe puste miejsca mniejszymi koralikami korzystając ze zwykłego peyote, stopniowo zwiększając liczbę koralików w rzędzie aż do osiągnięcia środka - na czuja po prostu więcej koralików się nie zmieści, a potem zmniejszamy ich ilość.
3. można użyć mniejszych koralików lub koralików innych kształtów do wypełnień dziur ;)
Efekt jest ciekawy.


































































































3 komentarze:

  1. Wonderful, thank you :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałem do tego cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie, ale potrafię się uprzeć, a to męczyło mnie od dawna

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...