Szukaj na tym blogu

piątek, 11 grudnia 2015

Grudniowe błyskotki / December gifts

W ostatnich tygodniach przeżyłam remont, 2 x chorobę, dość napięty grafik oraz drastyczne skurczenie czasu własnego do 30 minut dziennie, co w porównaniu z poprzednimi miesiącami jest marnym osiągnięciem. Cały czas jednak w tle coś tworzyłam ku radości własnej i nadchodzących świąt.
W międzyczasie najwięcej czasu zajmowało mi szycie prezentów, co pomimo biżuteryjnego charakteru bloga chciałbym zaprezentować na następnych dniach ;)
Oprócz uszytek powstało też parę fajnych rzeczy, niestety spakowałam je nieopatrznie jak zaczynał się remont i gdzieś mi się zapodziały. Pokazać więc mogę zdjęcia z tworzenia ale samych rzeczy na razie nie ;) trochę pech, ale chciałam też pokazać to co zrobiłam w charakterze prezentów dla osób bliskich. Na razie mam takie prezenty:

dla mojej siostry Agaty ;) mam nadzieję, że nie zajrzy tu zanim jej to dam ;)








Dla koleżanki z pracy ;) Podobał się jej naszyjnik ala wąż:




Dla mnie ode mnie ;)

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...